Vacatures

Kantoor_aanzicht1


Kom ons team versterken !

Wij zijn op zoek naar kandidaten voor de volgende functies:

& Van der Kloet is een multi-disciplinair advieskantoor, gevestigd in het hart van Amsterdam, aan het IJ. Wij verzorgen (loon)administraties, stellen jaarrekeningen op, doen belastingaangiftes en geven financieel, fiscaal & juridisch advies, ondersteunen de bedrijfsvoering en optimaliseren bedrijfsprocessen.

Dit doen we met een hands on team van gedreven mensen.

Wij willen ons leuke team graag uitbreiden met een Administratief Medewerker. We zoeken de spin in het web die ons kan ondersteunen. Iemand die communicatief vaardig, praktisch sterk en breed inzetbaar is. Iemand die als geen ander relaties met onze cliënten kan onderhouden en versterken.

Spreekt dit je aan en heb je onderstaande opleiding, werkervaring en competenties in je bagage dan willen we graag met je in contact komen.

Opleiding:

  • Afgeronde opleiding min. HAVO / MBO
  • Voldoe je niet volledig aan de opleidingseis maar denk je dat je onze verwachtingen kunt waarmaken en dat kunt motiveren dan nemen we je sollicitatie graag in behandeling

Werkervaring:

  • Minimaal 3 jaar relevante werkervaring

Competenties:

  • Zelfstandig, secuur en representatief
  • Hands on mentaliteit
  • Ervaring met Excel, Word, Outlook
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels

Wat kan er op een werkdag bij ons op je bordje komen?

  • Je onderhoudt en versterkt de relatie met bestaande cliënten
  • Je helpt bij het inboeken van administraties en het opstellen van aangiften
  • Je maakt mailings, rapporten, bestellijsten, stelt klant- en aangiftedossiers op en doet de postbehandeling
  • Je bent het (telefonisch) aanspreekpunt van kantoor
  • Je ondersteunt en/of verzorgt diverse andere administratieve werkzaamheden die op het kantoor voorbij komen
  • Je bent in staat om zelfstandig te handelen

Waarom wil je bij ons komen werken als Administratief Medewerker?

  • prima salaris
  • fulltime of parttime werken
  • ondersteuning bij scholing, opleiding en permanente educatie
  • zelfstandig taken invullen en uitvoeren
  • geen bureaucratie: korte lijnen naar collega’s
  • gezamenlijk lunchen
  • werk voor 24-40 uur per week

Solliciteren op de baan van Administratief Medewerker.
Als deze baan je aanspreekt stuur dan je CV met motivatie naar ons. Binnen 3 werkdagen krijg je een reactie van ons. Als je vragen hebt of meer wilt weten over de functie kun je ons bellen op 020-4214845. We zien uit naar je sollicitatie.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd
Contractduur 12 maanden

Salaris: €2.500 - €3.150 per maand

Verwacht aantal uur: 24 – 40 per week

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsfeesten
  • Budget voor professionele ontwikkeling
  • Extra vakantiedagen
  • Kerstpakket
  • Lunchkorting

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Ervaring:

  • werken in de dienstverlening: 3 jaar (Vereist)

Taal:

  • Nederlands (Vereist)
  • Engels (Vereist)

Werklocatie: Hybride

& Van der Kloet is een multi-disciplinair advieskantoor, gevestigd in het hart van Amsterdam, aan het IJ. Wij verzorgen (loon)administraties, stellen jaarrekeningen op, doen belastingaangiftes en geven financieel, fiscaal & juridisch advies, ondersteunen de bedrijfsvoering en optimaliseren bedrijfsprocessen.

Dit doen we met een hands on team van gedreven mensen.

Wij willen ons leuke team graag uitbreiden met een Office Assistent. We zoeken de spin in het web die ons kan ondersteunen. Iemand die communicatief vaardig, praktisch sterk en breed inzetbaar is. Iemand die als geen ander relaties met onze cliënten kan onderhouden en versterken.

Spreekt dit je aan en heb je onderstaande opleiding, werkervaring en competenties in je bagage dan willen we graag met je in contact komen.

Opleiding:

  • Afgeronde opleiding HAVO / MBO
  • Voldoe je niet volledig aan de opleidingseis maar denk je dat je onze verwachtingen kunt waarmaken en dat kunt motiveren dan nemen we je sollicitatie graag in behandeling

Werkervaring:

  • Minimaal 2 jaar relevante werkervaring

Competenties:

  • Zelfstandig, secuur en representatief
  • Hands on mentaliteit
  • Handig met Office, m.n. Excel, Word, Outlook
  • Goede beheersing van Nederlands en Engels

Waarom wil je bij ons komen werken als Office Assistent?

  • Je onderhoudt en versterkt de relatie met bestaande cliënten
  • Je ondersteunt het kantoor bij het maken van mailings, rapporten, bestellijsten, klant- en aangiftedossiers en de postbehandeling
  • Je bent verantwoordelijk voor logistiek en catering
  • Je bent het (telefonisch) aanspreekpunt van kantoor
  • Je ondersteunt en/of verzorgt diverse andere administratieve werkzaamheden die op het kantoor voorbij komen
  • Je bent in staat om zelfstandig te handelen
  • prima salaris
  • fulltime of parttime werken
  • ondersteuning bij scholing, opleiding en permanente educatie
  • zelfstandig taken invullen en uitvoeren
  • korte lijnen naar collega’s
  • samen lunchen
  • regelmatig teamuitjes.

Als deze baan je aanspreekt stuur dan je CV met motivatie naar ons. Binnen 3 werkdagen krijg je een reactie van ons. Als je vragen hebt of meer wilt weten over de functie kun je ons bellen op 020-4214845. We zien uit naar je sollicitatie.

Soort dienstverband: Fulltime, Parttime, Bepaalde tijd, Onbepaalde tijd

Salaris: €2.500 - €3.000 per maand o.b.v. 40 uur/week

Verwacht aantal uur: 24 – 40 per week

Rooster:

  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Bedrijfsopleiding
  • Lunchkorting
  • Mogelijkheid tot promotie
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Overuren uitbetaald
  • Vakantiegeld

Werklocatie: Fysiek

& Van der Kloet is een multi-disciplinair advieskantoor, gevestigd in het hart van Amsterdam, aan het IJ. Wij verzorgen (loon)administraties, stellen jaarrekeningen op, doen belastingaangiftes en geven financieel, fiscaal & juridisch advies, ondersteunen de bedrijfsvoering en optimaliseren bedrijfsprocessen.

Dit doen we met een hands on team van gedreven mensen.

Wij willen ons leuke team graag uitbreiden met een Assistent Accountant. We zoeken een persoon met mensenkennis en affiniteit voor cijfers. Iemand die goed verbanden kan leggen en op maat kan samenwerken. Iemand die met creatieve adviezen en oplossingen komt. Analytisch sterk en oplossingsgericht is. Die als geen ander relaties met onze cliënten kan onderhouden en versterken.

Spreekt dit je aan en heb je onderstaande opleiding, werkervaring en competenties in je bagage dan willen we graag met je in contact komen.

Opleiding:

  • Afgeronde opleiding HBO / HEAO of WO
  • Voldoe je niet aan deze opleidingseis, maar denk je toch uitermate geschikt te zijn voor deze functie, neem dan gerust contact met ons op)

Werkervaring:

  • Minimaal 5 jaar werkervaring in de diensten sector

Competenties:

  • Zelfstandig, secuur en representatief
  • Hands on mentaliteit
  • Ervaring met Excel, Exact Online en Moneybird is een pré
  • Uitstekende beheersing van Nederlands en Engels

Wat kan er op een werkdag bij jou voorbij komen?

  • Je onderhoudt en versterkt de relatie met bestaande cliënten en werkt aan verdere uitbreiding van de cliëntenportefeuille
  • Een cliënt heeft een vraag op administratief of financieel gebied: jij bent het aanspreekpunt
  • Na een interne training ben je in staat om diverse rapportages zelfstandig op te stellen.

Waarom wil je bij ons komen werken als Assistent Accountant ?

  • fulltime of parttime werken
  • ondersteuning bij scholing, opleiding en permanente educatie
  • zelfstandig taken invullen en uitvoeren
  • geen bureaucratie: korte lijnen naar collega’s die bereid zijn om met je te sparren
  • samen lunchen
  • leuke teamuitjes

Je sollicitatie als Assistent Accountant:

Als deze baan je aanspreekt stuur dan je CV met motivatie naar ons. Binnen 3 werkdagen krijg je een reactie van ons. Als je vragen hebt of meer wilt weten over de functie kun je ons bellen op 020-4214845. We zien uit naar je sollicitatie.

Soort dienstverband: Fulltime, Bepaalde tijd, Freelance/ZZP, Onbepaalde tijd
Contractduur 12 maanden

Salaris: €3.500 - €5.000 per maand o.b.v. 40 uur/week

Rooster:

  • Dagdienst
  • ma-vr

Secundaire arbeidsvoorwaarden:

  • Extra vakantiedagen
  • Reiskostenvergoeding

Soorten aanvullende vergoedingen:

  • Vakantiegeld

Werklocatie: Hybride

Verwachte startdatum: 15-08-2024